torsdag 23. april 2009

BLOGG I VEI!


Til opplysning for alle dere sniklesere som til stadighet er innom her uten å sette "spor" etter seg: Det går altså an for ALLE å komme med en liten HILSEN, kommentar eller annet hyggelig livstegn på innleggene her på bloggen min.
Ikke en hel avhandling, slik som jeg hoster opp - men en aldri så liten tuddelidutt hadde jo ikke vært så ille..
Flere hundre har til nå vært innom, men bare en håndfull sier "hei". Litt stusselig det egentlig i lengden..
Du behøver ikke å være "medlem" eller noe annet skummelt, som man kanskje kan få inntrykk av her i gården.
Litt lite innbydende for dummies, kan du vel si..
Bare trykk på "kommentarer"-linjen under det innlegget du vil si noe på, så kommer det opp en rubrikk der du kan skrive.
Anonymt eller med navn - det bestemmer du selv.
Så enkelt er det. Sett i gang, blogg i vei!

3 kommentarer:

  1. Hei Per! Øyvind Kleiveland her! Helt enig, folk er dårlige til å gi beskjed om at de er i live. Jeg fikk inspirasjon til å starte selv, da jeg så at du var i gang.
    Har alltid satt pris på deg, og du er en god venn, både i nøden og i velstanden!

    Sjekk min blogg på www.jesuswalker.com og take care! Jeg kommer innom igjen snart, og legger igjen spor.... Igjen!

    SvarSlett
  2. Rolf Egil Pedersen15. mai 2009 kl. 14:03

    Heia Per! Fin blogg! Takk for dine bidrag på verdidebatten.

    SvarSlett
  3. I like måte broder.. Vi taletrengte må holde sammen i en tid som denne! Ha en god og solrik nasjonaldag!

    SvarSlett