onsdag 18. februar 2009

Hallo folks!


Da har jeg altså endelig gjort det: Opprettet en egen blogg! Likeså greit egentlig, etter maaange år med diverse innlegg, utspill og utblåsninger i tide og utide på alskens nettsider og mediefora - med høyst variert mottagelse. Jeg har irritert på meg både redaksjoner, lesere, debattanter og kverulanter av ulik rettskrivningskvalitet, faktabesittelse og kvalifisert uttalekompetanse.
Selv har jeg også pådratt meg visse nevrologiske og emosjonelle senskader som følge av altfor høy temperatur og framprovosert skrive-blodtrykk.
Så: Det er altså på høy tid at jeg, Per den Hardbaldne (også kjent som Per den Rappkjeftede, Per den Snille, Per den Åndelige, Per Spelmann, Oraklet fra Majorstua mm.), har latt meg innlemme i bloggernes kunstsamfunn. Omsider skal også jeg få utløp for mine akutte anfall av skrivekløe, meningsterror, kommentatortrang og predikantkall gjennom denne superintelligente cyber-oppfinnelse.
Og: Jeg regner selvsagt med at mine fremtidige bulletiner vil bli lest med stor interesse fra mine mange fans over hele Kongeriket. Ja, möjligtvis kan även en och annan svensk bloggare förvilla sig inpå den här bloggsidan! Or even if you`re an American or British citizen of any kind and only speak English... Dere er herved alle hjertelig velkomne til å ta del i mine dypsindige betraktninger. Som 50 år gammel musiker, salgs-og markedsmann, far, ektemann, predikant og maratonløper mener jeg meg å sitte inne med ikke så rent lite livserfaring som kan komme en og annen grønnskolling til hjelp.
Og det beste av alt: Her er det JEG som er ansv.red. og kan si (nesten) HVA JEG VIL!
Takk Gud for ytringsfriheten - og den syvende dagen skapte Gud bloggsiden!
Ærbødigst
Per Spelmann

3 kommentarer:

  1. Dette vert spennande Per- gler meg til å lese skribleria dine, sjølv om eg er godt under 40. Er det forsvarleg trur du? Men eg skjønar ikkje den der motstanden du har mot nynorsken...Har du fortrengt noko? Lykke til!

    SvarSlett
  2. VELDIG flott Per! Du har alt gledet meg med dine spenstige fraspark og formuleringer. Og jeg merker meg at du faktisk har et et budskap i motsetning til svært mange andre med skrivekløe. Stå på!

    SvarSlett
  3. Mi ihuga motstånd mot nynorsken skriv seg nok ganske visst ifrå oppveksta mi, som vert prega av store dosar Krutrauk, sjølvsagt med nynorsk teksting. Det, kombinert med dårlege karakterar i nynorsk på skulen, som jo vart tvinga ned gjennom halsen okkars, gjorde at eg nærast har utvekla ein slags rasistisk-lingvistisk haldning til språket. Når eg så i tillegg opplev kvinnelege Dagsrevy-reportarar som høyrast ut som om dei er fødde i motvind og har ein stemme som kun inneheld diskant og inga mellomtone eller bass, ja då vekkast alle desse traumatiske minnane til live i meg og eg vert djupt såra og vonbråten. Må så Gud vere mi arme sjel nådig. Ei viktig tilføying i dette er jo at eg har svært mange gode vener eg er glad i, men som preikar nynorsk så det skvett etter. Må Gud tilgje dem!:-)

    SvarSlett